Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: forevercarrieon
Категория: Други
Прочетен: 307690
Постинги: 56
Коментари: 291
Гласове: 3955
Постинг
28.11.2007 10:54 - :мойта (тиха) лудост /dain bramage/:
Автор: forevercarrieon Категория: Изкуство   
Прочетен: 6528 Коментари: 29 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2007 12:28


*

*

*

Прочетох нещо шантаво, припознах се в него и отворих енциклопедията по психология. Онази дебелата, същата, за която едно време събирах пари цял месец, а след това оставих да прашасва около 10 години, неотворена. До днес.

 

И се превърнах в онзи герой на Джеръм Джеръм, нали се сещате. Онзи, който изчел целия медицински справочник, открил, че боледува от всички описани в него болести, с изключение на хронично възпаление на капачката на коляното, и се почувствал смъртно застрашен. Отишъл на доктор, докторът му написал рецепта, а аптекарят, като я прочел се разсмял и пратил героя в ресторанта за една хубава пържола и нещо за пийване.

 

Днес отворих енциклопедията и осъзнах, че страдам от всички възможни пърсъналити дизордърс. Че съм маниакално-депресивна личност, с преобладаващи силни манийни фази, и по-редки и кратки депресивни такива. Оказа се също, че съм едновременно личност от тип „А” и личност от тип „Б”,  както и едновременно зависима, хистерионна, нарцистична, антисоциална, компулсивна, пасивно-агресивна, шизоидна, параноидна и шизотипна, личност. И циклотипна, на всичкото отгоре. За минимално мое успокоение разбрах, че с изключение на няколко незначителни симптома, единствено шизофренията ме е пощадила. Но какво е една шизофрения спрямо всичко изброено?

 

Бях на границата да посегна към бръснача и да си срежа вените (по дължина, разбира се), но един мъдър проблясък, случаен някакъв, ме подсети, че приключа ли още сега психично разстроения си живот, не бих имала неповторимия шанс да изпитам мазохистичното удоволствие от изтезаването на себе си и околните с драматизма на личностните ми разстройства.

 

Разбира се, това означава, че за нищо на света няма да повторя грешката на Джеръмовия герой. Тоест, няма да отида на лекар. Защото, закъде съм без моя драматизъм. Драма, сътресения, люшкания от една крайност в друга, истерии... хъммм, ми това е, как се казва... опорната стена на моята уникална личност. А и манийната ми фаза не ми позволява да се подложа на никакви терапии, тъй като от енциклопедията разбрах, че маниийните пациенти никога не търсят терапия. Гледали на нея като на нахлуване в живота им. Точно така! Никой не може да се бърка в моя прекрасен, разстроен живот. Точка.

 

Единствената терапия, която ще потърся, още днес, и на която безусловно съм съгласна да се подложа във всеки един момент, е онази с пържолата и питието, придружени от приятни хора, на чието рамо мога да изрева, и с които можем заедно да се смеем до задавяне на целия ми арсенал от психични разстройства.

 

J J J

вече съм ТУК



Тагове:   мойта,   лудост,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. demoniceye - Deja view...
28.11.2007 10:58
Все още не означава лудост....спокойничко. Избрала си правилната терапия. :)
цитирай
2. forevercarrieon - max,
28.11.2007 11:24
гръдната ми обиколка е точно колкото трябва, Гащите:)) ми не са твоя работа, а ти

да го духаш
под вода
докато изъхне
:)
цитирай
3. maxfun - хаха,
28.11.2007 11:30
искала си да напишеш "издъхне", а:)) ех, мераклиийка
78 см са;:) колкото у шепички да се поберат:)
цитирай
4. forevercarrieon - ей макс
28.11.2007 11:40
изсъхне исках да кажа.

тръгнах да го редактирам, но без да искам изтрих твоя вместо това.
цитирай
5. maxfun - аха,
28.11.2007 11:57
уж без да искаш било,а ?:)) и ти, кат квакера ме премахвате:)) вие сте се наговорили:)) ха-ха
цитирай
6. forevercarrieon - ъхъ.
28.11.2007 14:15
не ме кефи да ти чета простотиите.
ако се държиш възпитано, няма да те трия:)
цитирай
7. soho - Ооо, как то си личи и аз си живея с н...
28.11.2007 14:16
Ооо, как то си личи и аз си живея с няколко разстройства, само онова желаното ме пропуска :))) Ама така е по - весело. А пържолката и питието не отказвам и аз...
цитирай
8. maxfun - да бе
28.11.2007 15:41
никога не съм писал простотии, виж сама в постинга за дуу бопа кой ги е натворил, неква инверсия се получава тук, гузен нагъзен бяга и тнттн:) хаха пледирам да ми изчистиш максфънското име!
цитирай
9. maymi - Уффф...
28.11.2007 22:21
Аз пък онзи ден разглеждах симптомите на циклофренията (нали помниш - от състояние на силна веселост, към другата крайност - тъга). Е, как да не си помислиш, че не си болен от циклофрения... :)))
Изводът - никакво взиране и приемане на сериозно...
цитирай
10. soho - Aааа това състояние се нарича би...
28.11.2007 22:38
Aааа това състояние се нарича биполярно разстройство :)))
цитирай
11. maymi - @ soho
28.11.2007 22:41
А циклофренията е старото име на въпросното биполярно разстройство :Р
цитирай
12. soho - Аха, ясно. Както страхова невроза е ...
28.11.2007 22:44
Аха, ясно. Както страхова невроза е старото на паническото разстройство (звучи някакси по модерно хаха)
цитирай
13. forevercarrieon - аз се чудех защо го нямаше
28.11.2007 22:47
в енциклопедията, а то било едно и също:)
ами нали ви казвам, установих, че всички разстройства си приличат, и че страдам от всичките.
и да, никакво взимане насериозно, че иначе може да луднем:))
цитирай
14. soho - Е то все пак е някво ниво на израст...
28.11.2007 22:51
Е то все пак е някво ниво на израстване - първо почваш с физическите болести и симптоми, после преминаваш на психическите и накрая или кукувици или ок :))))))

Не че е ясно точно, кое е по добре де :))))
цитирай
15. maymi - Не че е ясно точно, кое е по добре ли?
29.11.2007 00:04
Сетих се...един стар наръчник със съвети... Та, страницата с лечение на махмурлук. Изброяват се десетина "лечения" - яца, компреси, соци. И последно, ако нищо това не помогнело, порежете си пръста, тази болка щяла да измести фокуса от махмурлука.
Пак извод - излиза, че циклофренията е по-тъпима от вода в капачката на коляното :))
цитирай
16. forevercarrieon - :)
29.11.2007 00:29
е да. и аз така мисля. по-добре психично разстройство, отколкото физически неразположения:))

сохо май искаше да каже, че не се знае дали е по-добре да си кукувица или не-кукувица? ;)
цитирай
17. cindy - Голям фен съм на Джеръм!
29.11.2007 09:35
Вземи пак прочети "Трима души в една лодка, без да се брои кучето" и всичките ти психо-шизо-маниакално-депресивни състояния ще отидат на кино! :)
Пък и както гледам терапията вече си си я направила, за пържолата с питието си го знаеш, всичко си ти е ОК! :)))))))
цитирай
18. soho - Хм, да имах предвид кое е по - добре ...
29.11.2007 09:44
Хм, да имах предвид кое е по - добре кукувица или не-куквица :)))
цитирай
19. forevercarrieon - :))
29.11.2007 11:31
е естествено, особено питието.
джеръм е мъдър човек.
:))
сетих се за оная история със смрадливото сирене и ми стана смешно.
цитирай
20. анонимен - Yanko Terziev prochete i kaza:
29.11.2007 11:31
Zdravejte, az sum redaktorut v Kapital, deto subira neshtata za onzi konkurs. Za konkursa ne znam, no tozi posting shte vleze v blog-stranicata na Light na 8 ili 16 Dec. Nali niamate protiv da izlezete na svetlo?
Vse taka nepukistki i sus samoironia - napred!
Y.
цитирай
21. forevercarrieon - @20 - forevercarrieon prochete 20 i kaza:
29.11.2007 12:00
Y., zadraveyte. ne bih kazala che imam neshto protiv. po-tochno e da se kaje, che shte mi byde mnogo priatno:))
pozdravi
цитирай
22. sis - хи хи хи хи
29.11.2007 12:02
не си сама - всички сме луди. :):):)

А тази история дето я разказваш за Джеръм не я знаех. Помогна ми да разбера нещо. Мерси.
цитирай
23. elf - Diamond!
29.11.2007 15:29
Не само, а и шлифован! Подкрепям те, макар и да знам че си луда! Стискам ти палци да докопаш с ръце и сърце успеха, който ти е предначертан! Carrie завинаги!!!
цитирай
24. eien - Да не би да сте
29.11.2007 15:45
АВ+
цитирай
25. candysays - И аз съм в кюпа :))
29.11.2007 15:51
Наистина не си сама... ;-)))

П.С. Радвам се, че ще публикуват поста ти в "Капитал light" :) (по повод комент. №20 :)
цитирай
26. soho - Ей Кери, страхотнооо за Капитал. Аз ...
29.11.2007 16:01
Ей Кери, страхотнооо за Капитал. Аз много обичам да чета там избраните блогове. И сега като го видя ще потропам с пръст върху него и ще кажа - ето, аз познавам това момиче (макар и задочно;)))
цитирай
27. maxfun - кери
29.11.2007 16:25
сори, майатап за кепитълката, но дерзай:)
цитирай
28. forevercarrieon - max,
29.11.2007 16:40
nice try.

not smart enough, though:))
цитирай
29. maxfun - just kidding:))
29.11.2007 16:53
ще се радваме, ако те публикуват, дано:)) ама за бибопа бе по-убаво)))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930